As of September 23rd elektron-users has been replaced by elektronauts.com. Find out what this means here.
Elektron-Users Elektron Forum Sandbox Re:Now also on virb (1 viewing)
Go to bottom Post Reply
TOPIC: Re:Now also on virb
#31389
King Koopa
Posts: 237
MDUW Mk1/SID station/MnM Mk1

my cloud
pelektor at myspace
Now also on virb 16 Years ago
Just set up a site on virb with my electronic music.
If anyone wants to check it out, I am happy

virb.com/pelektor

I have played MD since 2001, and had it upgraded in the last Elektron offer..
However, I just began making electronic music alone last fall, so this is new territory for me (I usually use the MD and SID station together with my drums).

It's always nice to do new things!

(If it's bad taste to post like this, let me know..)
  The topic has been locked.
#31393
Admin
Posts: 7925
tIB was here
Re:Now also on virb 16 Years ago
Beautiful picture, will check the sounds when I have speakers...
  The topic has been locked.
 
 Last Edit: 2008/03/30 13:11
#31397
Admin
Posts: 2950
Re:Now also on virb 16 Years ago
Congratulations! Lots of nice stuff here. I particularly liked Strace In, GamelGamel and SnXp.

Bad taste? Well then most of us here are into bad taste

Jeg visste forresten ikke at du var norsk før for noen dager siden Var det du som var "salgsrepresentant" for Elektron i 2001/2002?
  The topic has been locked.
#31399
King Koopa
Posts: 237
MDUW Mk1/SID station/MnM Mk1

my cloud
pelektor at myspace
Re:Now also on virb 16 Years ago
Nils wrote:

Jeg visste forresten ikke at du var norsk før for noen dager siden Var det du som var "salgsrepresentant" for Elektron i 2001/2002?


Stemmer, det! Jeg fikk vel en forespørsel, men siden jeg bor litt utenfor byen, ble det ikke til at vi møttes Er vel derfor de ikke har personlig rep. lenger..
Jeg ble tipset om deg helt i begynnelsen av Elektron (husker ikke hvem som mailet). De var helt over seg over el.piano-lyden din, om jeg husker rett
  The topic has been locked.
#31400
Admin
Posts: 2950
Re:Now also on virb 16 Years ago
pelektor wrote:
Jeg ble tipset om deg helt i begynnelsen av Elektron (husker ikke hvem som mailet). De var helt over seg over el.piano-lyden din, om jeg husker rett

Hehe, morsomt Vi ser ut til å ha gått i samme spor; jeg kjøpte MDen samme dag den kom i salg i 2001, men oppgraderte ikke til UW før i november i fjor, absolutt siste sjanse.. Tok meg noen år å innse at denne maskinen kunne bli enda bedre
  The topic has been locked.
Go to top Post Reply
Powered by FireBoardget the latest posts directly to your desktop

Login Form

start Player